یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

فروش ويژه پكيج محصولات هايك ويژن با 40 درصد تخفيف!

دوربين مداربسته / سيستم هاي نظارت تصويري / مقالات دوربين مداربسته / هايك ويژن / تي وي تي

فروش ويژه پكيج محصولات هايك ويژن با 40 درصد تخفيف!

۵۷ بازديد

در ادامه مسابقه تخفيف و شكست قيمتها، هايك ويژن تخفيف بي سابقه اي را بر روي پكيج برخي محصولاتش ارائه كرده است. اين شركت در اقدامي عجيب بر روي پكيج محصولاتش با عنوان “Super Value Kits” تخفيف فروش 40 درصدي اعمال كرده است.

در اين مقاله بيشتر در اين باره توضيح خواهيم داد و به اين اقدام دوباره و كاهش قيمت دوربينهاي مدار بسته هايك ويژن مي پردازيم تا بيشتر از علت آن مطلع شويم.

اقدام به فروش پكيج محصولات هايك ويژن

هايك ويژن در خبرنامه ماه ژانويه (دي-بهمن ماه 1395) به معرفي محصولات سبد فروش ويژه خود پرداخت :

تخفيف ويژه محصولات هايك ويژن

در اين معرفي آمده است كه اولين سري از پكيج محصولات هايك ويژن شامل ركوردر و دوربينهاي مدار بسته اي مي شود كه براي كسب و كارهاي كوچك و محلهاي اقامت مناسب خواهند بود.

كاهش قيمت و تخفيف ويژه Hikvision

قيمتها تا 40 درصد پايينتر از قيمت معادل خريد دوربين مدار بسته و خريد ركوردر بصورت مجزا خواهند بود :

تخفيف ويژه محصولات هايك ويژن

اخيرا هم تعدادي از شركتهاي سازنده دوربين مداربسته و تجهيزات نظارت تصويري اقدام به فروش دوربينهاي مدار بسته 720P/1.3MP كردند كه بتازگي خط توليد آنها بسته شده بود. اما در هر صورت اين پكيجهاي شركت هايك ويژن همگي داراي تجهيزات نظارت تصويري با رزولوشن 1080P هستند.

دوربينهاي مداربسته آنالوگ HD هم با قيمتي در حدود 30 دلار (120 هزارتومان) در حال فروخته شدن هستند در حالي كه دوربينهاي مدار بسته تحت شبكه با قيمتي حدودا دوبرابري (250 هزارتومان) از برند هايك ويژن در دسترسند كه اين نشان مي دهد مسابقه فروش در محصولات رده پايين هم همچنان ادامه دارد.

زمان محدود فروش ويژه هايك ويژن

شركت پخش كننده ADI بعنوان عامل فروش ويژه محصولات هايك ويژن براي اين مدل فروش تاريخي 1 ماهه تعيين كرده است:

تخفيف ويژه محصولات هايك ويژن

اما از آنجايي كه واضح است هر ماهه ADI در اين 1 سال گذشته تا به امروز در حال ادامه اين روند بوده است كه انتظار مي رود همچنان ادامه يابد.

سود و زيان

هايك ويژن بوضوح تا به امروز بر روي فروش ويژه اين محصولات ضرر كرده است. هايك ويژن مخارج 300 كارمند محلي را مي پردازد تا بتواند اين فروش را بصورت محلي داشته باشد و بعلاوه ADI هم اين تخفيف اعمال شده بر روي فروش را نيز داشته و از هايك ويژن قطعا سود برده است.

Hikvison در حالي كه در حد Axis پول خرج مي كند اما مي خواهد قيمتها را در حد Longse پايين آورد. اين كار دوامي نخواهد داشت.

تاثيرات رقابت قيمت هايك ويژن

بيشتر شركتهاي ارائه دهنده محصولات قديمي در بازار كه شايد اين محصولات را خريداري كنند با اين مسابقه قيمت بازهم به رده هاي پايين تر بازار خواهند رفت(مثل Nuvico، Everfocus، Speco).

ما واقعا نمي فهميم كه چطور قرار است با كاهش همزمان قيمتها بازهم hikvision دراين بازار پايدار بماند. از طرف ديگر شايد بعدها مجبور به اينكار شوند و فعلا هم بخاطر اين كار همه چيز از دست برود.

اولين شركتي كه مي تواند رقابت كند داهواست كه علتش هم حضور در چين بعنوان رقيب قيمتي هايك ويژن است. اما داهوا برند جوانتري است و معلوم نيست با اين كار چقدر ضرر متحمل خواهد شد.

در هر صورت در اين جنگ قيمت دوربين مدار بسته قطعا كشته هايي وجود دارند اما برنده هم بخاطر جراحاتش سر از بيمارستان در خواهد آورد كه بنظر وضع هايك ويژن اينطور خواهد بود. با سرمايه گذاري هاي هنگفت Hikvision قاعدتا مقام برتر را مي تواند در دست بگيرد.

  1. http://webdesigner-seokar.famblog.ir/post/50
  2. http://webdesigner-seokar.famblog.ir/post/51
  3. http://webdesigner-seokar.famblog.ir/post/52
  4. http://webdesigner-seokar.famblog.ir/post/53
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.